Sector Opslag

De live chat is een ideale toevoeging voor bedrijven die opslag verhuren of verkopen. Als een klant op zoek is naar een ruimte en hij heeft daar nog zijn bedenkingen bij dan kan de chatspecialist met een aantal vragen de klant alsnog binnen halen. In deze sector kunnen veel verschillende soorten vragen gesteld worden. Allereerst kan een klant benieuwd zijn of het goed bereikbaar is, wat de afmetingen zijn en waarom hij voor jouw bedrijf moet kiezen en niet voor een ander. 

Als een klant zich aan het oriënteren is voor een opslag dan wilt de klant ook graag direct antwoorden. Als hij deze vragen niet meteen kan stellen dan gaat hij wellicht naar een andere site. Dit is misgelopen omzet voor jouw bedrijf.  Er zijn veel concurrerende bedrijven in Nederland als het gaat om deze sector. Het is dus een kunst om ergens op uit te blinken. Dit kan bijvoorbeeld zijn door een live-chat aan te bieden die het eerste contact met de klant binnen 30 seconden oppakt.  

Wij vragen aan het begin van de implementatiefase om een aantal veel gesteelde vragen aan ons te beantwoorden. Zo kunnen wij potentiële klanten van jullie het best helpen. Als er toch vragen worden gesteld die wij niet kunnen beantwoorden dan zullen wij deze vraag doorsturen naar jullie. Het voordeel hiervan is dat je dan meteen de contactgegevens van de klant hebt. Nu kan de klant er alsnog voor kiezen om andere websites te bezoeken. Maar met een belletje van jullie kan je alsnog de klant binnen halen.  

Verder zullen er ook andere vragen gesteld worden die wellicht ook handig voor jullie zijn. Wellicht is een klant benieuwd naar de beveiliging van de opslag. Doordat wij deze vraag doorsturen komen jullie ook op andere ideeën. 

Al met al is de live chat van Chatkracht een ideale toevoeging voor uw bedrijf binnen de sector Opslag! 

Geef een reactie