![]() |
|
|||||||
| Registreer | Help | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
Administrator
![]() |
woensdag 26 maart 2008
Meer dan de helft van de Nederlanders vindt de islam een bedreiging voor de Nederlandse identiteit. De toelating van grote groepen immigranten zien Nederlanders als de grootste vergissing uit de vaderlandse geschiedenis. ![]() Nederlanders vinden de islam een bedreiging voor de Nederlandse identiteit Dat blijkt uit de Geschiedenismonitor, een onderzoek van het Historisch Nieuwsblad, Andere Tijden en de Volkskrant. Vergissing Van de 1.069 ondervraagden noemt 56 procent de islam een bedreiging voor de Nederlandse identiteit en 57 procent vindt het toelaten van grote groepen immigranten de grootste vergissing uit de Nederlandse geschiedenis. De huidige toestroom van Oost-Europeanen blijft ondertussen toenemen. Het Centraal Planbureau (CPB) vergeleek de immigratiestroom al met de komst van gastarbeiders in de vorige eeuw. Het CPB waarschuwde ervoor dat Nederland als verzorgingsstaat erg aantrekkelijk is voor laagopgeleide immigranten. Máxima De Geschiedenismonitor ging vooral over de kennis van geschiedenis van Nederlanders, waarmee het slecht gesteld is. Voor een test gebaseerd op de historische canon voor het basisonderwijs scoorden de respondenten gemiddeld een 5,2. Van de respondenten is 66 procent het niet eens met de stelling van prinses Máxima dat ‘de’ Nederlandse identiteit niet bestaat.
|
|
|
#2 |
|
Super Moderator
![]() |
Zo de zwijgende meerderheid heeft gesproken !
|
|
|
#3 |
|
Member
![]() |
Eindelijk!!!!
Dan kan het idee dat het een kleine minderheid is meteen voorgoed naar het rijk der fabelen worden verwezen. Het gezonde verstand begint terrein te winnen! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gerespekteerd forumlid
![]() |
Een mooi begin maar niet meer. En mogelijk dik te laat.
Nu nog onze uitlevering aan de EU en de uitverkoop van onze bedrijven onder de loep nemen. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Member
![]() |
Citaat:
een radicale omwenteling zal plaatsvinden hoor......... Maar ik ben wel blij met een kentering hoe miniem ook, het gaat mij zeker niet hard genoeg,maar dit soort berichten produceert toch een verbeten glimlach op mijn van ergenis vertrokken gelaat. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
![]() |
Aangezien ik niet direkt de indruk heb, dat onze regering zich ook maar iets van de opvattingen van het Nederlandse volk aantrekt - behalve dan wanneer de tijd om te stemmen aanbreekt-
heb ik nog niet echt de neiging om champagneflessen te gaan ontkurken en 'joechei' roepend door de kamer te gaan stuiteren.
|
|
|
#7 |
|
Member
![]() |
Nee laat die champagneflessen maar dicht,maar ook al wordt er niet
geluisterd naar het volk door JP,dat neemt niet weg dat de groeiende onvrede van een steeds meer groeiende massa nederlanders er op een dag uit moet komen in welke hoedanigheid dan ook. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ere forumlid
Leeftijd: 62
![]() |
levert Geert weer extra stemmen op........................
![]() maar hoe durft Balkvanellende het uit zijn strot te laten komen: Wij hebben de Polen nodig............Dat is niet meer Oil for Immigration, dat wordt iets van Solidariteit met de "armen "uit het Oostblok. Over 25 jaar krijgen we weer precies het zelfde gedonder zoals wij nu met die luizen en larven "omhoog "zitten. Dan zitten de huidige broedsels en larven in de joviale hangmat en die "arme "polen ook..........................ze lachen ons uit. Diep en diep triest !!!!!!!!!!!!!!!!
Want die loopt nog steeds "vrij" rond. Ik ben wie ik ben en niemand anders. Als ik de kans krijg pak ik iemand anders. Duidelijk ??? www.oilforimmigration.org www.pim-fortuyn.nl http://www.de-stek.info/forum2/index.php www.hetvrijevolk.com http://www.tellthechildrenthetruth.com http://ajnorge.0catch.com/Dutch/Fees...rachtingen.htm |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ere forumlid
![]() |
PVV: nu snel parlementaire enquête immigratie!
woensdag 26 maart 2008 Massa-immigratie grootste vergissing uit de geschiedenis, zegt Nederland De Partij voor de Vrijheid heeft met voldoening gereageerd op het nieuws dat de meerderheid van de Nederlandse bevolking de massa-immigratie ziet als de grootste vergissing uit de geschiedenis. PVV- kamerlid Sietse Fritsma: “Alleen de elite is nog enthousiast over het multiculturalisme. Het volk heeft hier definitief afscheid van genomen” De PVV ziet zich met het nieuws ook gesterkt in de mening dat er snel een parlementaire enquête moet komen over het desastreuze immigratiebeleid. Er moet immers antwoord komen op de vraag wie verantwoordelijk zijn voor de immigratieramp die Nederland heeft getroffen! Ook vindt 56% van de Nederlanders de islam een bedreiging voor de Nederlandse identiteit. Dit bewijst opnieuw dat de meerderheid van de Nederlandse bevolking negatief tegenover de islamisering van Nederland staat. Het is kortom de hoogste tijd om de gemaakte fouten te herstellen. Dat betekent een ander beleid op het gebied van immigratie en islam. Ten slotte moet het kabinet ons voorrekenen hoeveel de massa-immigratie ons gekost heeft, aldus Sietse Fritsma, immigratie-woordvoerder van de PVV in de Tweede Kamer. Vragen van de leden Fritsma en Wilders (beiden PVV) aan de minister en staatssecretaris van Justitie over de mening van meer dan de helft van de Nederlanders dat het toelaten van grote groepen immigranten de grootste vergissing uit de vaderlandse geschiedenis is. 26 maart 2008 1.) Heeft u kennis genomen van het bericht “immigranten toelaten grootste vergissing ooit”?* 2.) Deelt u de mening van het merendeel van de Nederlanders dat het toelaten van grote groepen immigranten de grootste fout uit de geschiedenis is? Zo ja, wat gaat u doen om de fout te herstellen voor zover dat nog kan? Zo neen, hoe lang sluit u zich nog af van de problemen van de Nederlandse samenleving? 3.) Realiseert u zich dat alleen de Nederlandse elite het verschrikkelijke multiculturalisme nog omarmt, en dat de gewone man / vrouw de dagelijkse overlast, straatterreur, criminaliteit en verloedering die veel allochtonen met zich meebrengen spuugzat is? 4.) Kunt u aangeven wat de massa-immigratie de Nederlandse samenleving precies heeft gekost, waarbij alle aspecten (zoals extra druk op sociale voorzieningen, onderwijs, veiligheid, gezondheidszorg, huisvesting etc.) in ogenschouw worden genomen? 5.) Maakt u zich, net als het merendeel van de Nederlanders, ook ernstig zorgen over de invloed van de islam op de samenleving? Zo neen, bent u bereid om de Nederlandse bevolking serieus te nemen en de islamisering met kracht tegen te gaan? 6.) Bent u bereid de massa-immigratie eindelijk tegen te gaan door in ieder geval een immigratiestop in te stellen voor mensen uit moslimlanden, die ontegenzeggelijk de meeste problemen met zich meebrengen? Zo nee, waarom niet? http://www.elsevier.nl/nieuws/laatst...704/index.html www.pvv.nl hahaha hahaha hahaha hahaha Kom op Geert en nu de wieken eronder, U kunt het !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Want die loopt nog steeds "vrij" rond. Ik ben wie ik ben en niemand anders. Als ik de kans krijg pak ik iemand anders. Duidelijk ??? www.oilforimmigration.org www.pim-fortuyn.nl http://www.de-stek.info/forum2/index.php www.hetvrijevolk.com http://www.tellthechildrenthetruth.com http://ajnorge.0catch.com/Dutch/Fees...rachtingen.htm |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Administrator
![]() |
Sterker nog als het aan Judas Balkenende ligt gaat de poort nog veel verder los zo was dit te lezen in de krant van gisteren.
|
|
|
#11 |
|
Super Moderator
![]() |
Gek he sinds vandaag ben ik weer een beetje van mij vaderland gaan houden?
![]()
|
|
|
#12 |
|
Ere forumlid
![]() |
Het was ook niet voor niets dat dit"kabinet" de eu grondwet erdoor jaste om de"boel bij elkaar te houden".En dan te bedenken dat in 2009 de eerste eu president al word"gekozen".Je zou je onderhand gaan afvragen of er in 2010 nog wel landelijke verkiezingen zullen zijn.
![]()
|
|
|
|
#13 |
|
Member
![]() |
Dat is weer een van de gevolgen van die immigratie van moslims. Ik heb nix tegen vreemdelingen of ze nu Turks, Bengaals of wat zijn. Het is de Islam, de ideologoe waar we tegen strijden. Er zijn ook genoeg allochtonen die geen islamiet zijn en die wat voor soort geloof ze belijden zonder problemen en waar we gewoon mee samen leven.
Het is niet de vreemdeling die het probleem is, maar de Islam. Zie maar dit artikel uit ons Limburg waar autochtonen nog gevaarlijker worden dan de moslims zelf. Cultuur verraders zijn het. Hun eigen normen en waarden verraden voor een achterlijke dooie profeet te geloven. Diep triest!!!!!!!!! http://www.limburger.nl/article/2008...152486738/1056 Orthodoxe islam in trek bij Limburgse jeugd Een groeiende groep Limburgse autochtone jongeren bekeert zich tot de islam. Volgens verschillende moslimorganisaties zijn de afgelopen drie jaar zeker honderd jonge vrouwen en mannen in deze provincie moslim geworden. Roermond Door Niki van der Naald Bekeerlingen zoeken hun heil meestal direct in zeer orthodoxe islamitische stromingen, zo bevestigt de Limburgse Islamitische Raad (LIR). De orthodoxe jongerenmoslimorganisatie Alfeth in Roermond meldt dat alleen al in die stad recent ‘tientallen jongeren’ zich zijn gaan verdiepen in het islamitische geloof. Zij zijn ook daadwerkelijk moslim geworden. Soms gaat het om meiden die trouwen met islamitische mannen en zich daarna steeds strikter aan de Koran houden. Maar ook jonge, hoogopgeleide mannen kloppen volgens Alfeth bij populaire jongerenmoskeeën zoals de Jamatoel Mouslinin aan om moslim te worden. Die moskee wordt door autoriteiten en veiligheidsdiensten aangeduid als ‘Dawa-gebied’: jongeren zouden er actief overgehaald worden om islamitisch te worden. Maar Alfeth weerspreekt dat in Roermond moslims de straat op gaan om zieltjes te winnen. Wel is internet een medium om „snel en in het Nederlands verdieping in het ware woord van de Koran te vinden”, stelt een woordvoerder van de organisatie. Voorzitter Bouchaib Saadane van de LIR is bekend met de ‘trend’ van islamisering onder autochtone jeugd. Hij wil niet van een grote beweging spreken, maar beaamt dat de groep bekeerlingen de afgelopen jaren sterk is toegenomen. Lees meer in de krant van zaterdag. Gepubliceerd op: 29.03.08 06:00, bijgewerkt op: 29.03.08 09:19
|
|
|
#14 |
|
Ere forumlid
![]() |
Gezin met 11 kinderen op straat gezet
-------------------------------------------------------------------------------- Een in asielzoekerscentrum Gilze gehuisvest Somalisch echtpaar met elf kinderen dreigt op straat gezet te worden. Het gezin heeft een woning in het Limburgse Nederweert geweigerd en neemt alleen genoegen met een woning in de Randstad, waar de wederzijdse moeders wonen. Het Centraal orgaan Opvang Asielzoekers (COA) doet met succes een beroep op de rechter om het gezin te dwingen asielzoekerscentrum Prinsenbosch in Gilze te verlaten. Het geschil voor de rechter draaide vooral om de vraag of het COA verplicht is rekening te houden met de woonwensen van asielzoekers. Het beleid is om woonruimte te zoeken binnen een straal van vijftig kilometer van de voorkeurslocatie. Het COA stelt dat het dit beleid niet kan volhouden voor uitzonderlijke gevallen, zoals gezinnen van dertien personen. Daar is de rechter het mee oneens. Maar de rechter heeft wel begrip voor het feit dat het COA er niet in geslaagd is om een woning te vinden in de Randstad,aldus Bndestem.nl. Het Somalische gezin moet binnen twee weken weg uit Gilze, aldus de rechtbank. "Het gezin heeft zichzelf in de positie gebracht dat het op straat komt te staan." http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=10053 En willen alleen een woning in de Randstad................. Alweer zo'n kudtsmoes, de "wederzijdse moeders "................en 11 blagen. Tjesusssssssssssss, levert wel veel kinderbijslag op natuurlijk. Zullen die blagen allemaal verschillende achternamen hebben ?
|
|
|
|
|
#15 |
|
Member
![]() |
niet helemaal waar. Grootste fout was de naturalisatie van al deze trojanen in Nederland en rest europa.
vraag nu is hoe het verder moet. zie ook mijn boek, "moord op allochtonen" , gepubliceerd op 2 april gedrukt, zie info mijn site. meerderheid blanken is nu anti allochtoon en ik geef hen groot gelijk. Nu is zaak om alle problemen zoveel mogelijk vreedzaam en professioneel op te lossen. Leuke hersenkraker voor mij. zie mijn persbericht. dewanand
|