![]() |
|
|||||||
| Registreer | Help | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
Member
![]() |
Schande schande schande. Weer een misdaad van de overheid een aangifte in behandeling te nemen! Zie dit bericht in het Leidsch Dagblad:
http://www.leidschdagblad.nl/nieuws/...-tegen-Wilders Mustafa Kus doet aangifte tegen Wilders * Gepubliceerd op 22 juli 2010, 16:42 * Laatst bijgewerkt op 22 juli 2010, 17:23 Mustafa Kus (42) heeft het helemaal gehad met de PVV en in het bijzonder met Geert Wilders. Zozeer zelfs, dat hij deze week bij de politie aangifte heeft gedaan wegens belediging en discriminatie. ,,Ernstige belediging'', zegt de Leidenaar. ,,Het doet mij heel veel pijn.'' Kern van de aangifte vormen de uitspraken die Wilders recent heeft gedaan over de islam. ,,Dat is volgens hem een religie met duivelse normen en waarden. Hij heeft het wel over mijn godsdienst, de godsdienst die ik leef, die ik ademhaal, waarmee ik opsta. Ook beledigt hij de profeet Mohamed op een heel ernstige manier. Tja, voor mijn gevoel kon ik toen ik dat hoorde nog maar één ding doen: naar de politie stappen.''
|
|
|
|
#2 |
|
Super Moderator
![]() |
Ja je ziet het de moeilijke positie van moslims hier in het westen die moeten leren omgaan met kritiek 'iets wat ze eeuwenlang nooit geleerd is', in elk geval acht ik de kans op een proces in deze nog kleiner dan nihil, we zijn ook al zou je het absoluut niet zeggen (ik weet het) nog steeds een democratie met 'vrijheid van meningsuiting', een walgelijk begrip voor de ware gelovigen.
|
|
|
#3 | |
|
Member
![]() |
Citaat:
DE WETTEN die belediging en haatzaaien strafbaar stellen dienen dan ook zo snel mogelijk uit onze wetboeken verwijderd te worden. ![]()
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Moderator
![]() |
Ik weet het maar in deze zaak zit weinig heil omdat de aanklager zich persoonlijk beledigd voelt door een kritische opmerking van Geertje.
Er is een wet op groepsbelediging "geloof ik" daar omheen zit een enorm grijs gebied (o.a. bijvoorbeeld vrijheid van meningsuiting) en in zijn geval gaat het omdat hij zich persoonlijk beledigd voelde bovendien was de uiting van Geertje een kritische uiting en daarmee staat hij in ons rechtssysteem oerzwak want het zou dan wel eens kunnen betekenen dat iedereen ineens naar de rechter zou kunnen stappen omdat hij of zij zich ergens over beledig voelen, vooral diegene die niet tegen kritiek kunnen hebben ineens een paradijs. Ik zeg je geen officier van justitie die hier een zaak aanhangig bij de rechter zal gaan maken want daarna zou het wel eens druk kunnen gaan worden op het Paleis van Justitie. Deze moslims is waarschijnlijk een loketzoeker die uit een of ander sharia-land komt en denkt hier hetzelfde aan te zullen treffen, want in zijn land gaat inderdaad je koppie eraf bij de eerst beste kritische uiting naar zijn reetprofeet. (en dat is schelden en ook niet strafbaar)
|
|
|
#5 |
|
Member
![]() |
De aangifte betreft het zich persoonlijk beledigd voelen door deze lastpak. Echter, vervolging kan desondanks worden ingesteld op basis van groepsbelediging. Er kan dan worden verwezen naar deze aangifte en mogelijke anderen als bewijs dat moslims beledigd zouden zijn. Zolang die wetten op haatzaaien en belediging bestaan, worden moslims uitgenodigd aangiftes te verzinnen en is een nieuwe vervolging voor nieuwe "strafbare feiten" niet uitgesloten.
|
|
|
|
#6 |
|
Ere forumlid
![]() |
De noodzaak van je onderschrift spreekt weer eens boekdelen, Ceasar.
Tijd voor de VERO. "Aanpassen of opkrassen!" Het eerste lijkt onmogelijk; Dan maar de VERO.
Islam? Geen denken aan!"Change You Won't Regret" (Tribute to Gov. Sarah Palin) (duur: 3 minuten en 1 seconde) ![]() ![]() Sarah Palin at Glenn Beck 8 28 speech at Restoring Honor Rally Lincoln Memorial (duur: 5 minuten en 14 seconden) Sarah Palin hekelt moskee Ground Zero Pamela Geller en de waarheid over Gaza (duur: 13 minuten en 53 seconden) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ere forumlid
![]() |
Saillant detail: De uitspraak is dinsdag 2 november.
Doet die datum je niet de schellen van je ogen afvallen?
Islam? Geen denken aan!"Change You Won't Regret" (Tribute to Gov. Sarah Palin) (duur: 3 minuten en 1 seconde) ![]() ![]() Sarah Palin at Glenn Beck 8 28 speech at Restoring Honor Rally Lincoln Memorial (duur: 5 minuten en 14 seconden) Sarah Palin hekelt moskee Ground Zero Pamela Geller en de waarheid over Gaza (duur: 13 minuten en 53 seconden) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ere forumlid
Leeftijd: 62
![]() |
Wilders: Ik krijg geen eerlijk proces
DEN HAAG - Volgens Geert Wilders gunt de rechtbank in Amsterdam hem geen 'eerlijk proces'. De PVV-leider is donderdag officieel opgeroepen om als verdachte te verschijnen bij de verdere behandeling van de strafzaak tegen hem. Wilders had gevraagd achttien getuigen, deskundigen en ervaringsdeskundigen te horen om zijn gelijk aan te tonen. De rechtbank in Amsterdam wees er slechts drie toe. „Ik kan niet anders concluderen dan dat de rechtbank mij geen eerlijk proces gunt”, zei hij begin februari daarover. De rechtbank zet het proces vanaf 4 oktober voort. Daarna moet Wilders op 6, 8, 12, 15 en 19 oktober voor de rechter verschijnen. Op 2 november staat de uitspraak gepland. „Het is vreselijk dat ik de hele maand oktober voor de rechtbank sta”, zei Wilders nadat hij donderdag de zogeheten oproeping van verdachte in ontvangst had genomen. „Ik sta een maand lang terecht voor de vrijheid van meningsuiting.” Drie zittingsdagen en ook de dag van de uitspraak vallen op een dag dat de Tweede Kamer vergadert. Wilders wordt beschuldigd van het beledigen van moslims en allochtonen en van het aanzetten tot discriminatie en haat. Aanvankelijk wilde het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam de politicus niet vervolgen, omdat hij de gewraakte uitspraken in kranten en op internet in het kader van het maatschappelijk debat had gedaan. Het gerechtshof in de hoofdstad dacht er echter anders over en zag mogelijk strafbare feiten in Wilders' uitspraken over de islam. http://www.telegraaf.nl/binnenland/7...and,buitenland waarom niet 7, 9, 13,17, 21 oktober ?????
Want die loopt nog steeds "vrij" rond. Ik ben wie ik ben en niemand anders. Als ik de kans krijg pak ik iemand anders. Duidelijk ??? www.oilforimmigration.org www.pim-fortuyn.nl http://www.de-stek.info/forum2/index.php www.hetvrijevolk.com http://www.tellthechildrenthetruth.com http://ajnorge.0catch.com/Dutch/Fees...rachtingen.htm |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Super Moderator
![]() |
2 november is de uitspraak 'naar verwachting' de dag dat Theo van Gogh werd afgeslacht door een islamitische barbaar toeval of?
Het lijkt wel of deze rechtbank zijn opwachting maakt als sharia rechtbank
|
|
|
#10 |
|
Ere forumlid
![]() |
Als er dan ook Kamerdebatten zijn, heeft Geert Wilders een goed excuus om de gang naar de rechtbank niet te maken en zich te laten verdedigen door zijn advocaat om in het landsbelang bij de Kamerdebatten aanwezig te zijn. Misschien wat hinderlijk als hij tussendoor wat moet bellen, maar dan moet dat dhimmygedeelte maar even niet zo moeilijk doen; Immers zijn zij er verantwoordelijk voor dat dit belachelijke politieke sharia schertsproces plaatsvindt. Zijn we tijdens de Kamerdebatten gelijk up to date van wat er zich in Nederland allemaal voor schertsends plaatsvindt.
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Ere forumlid
![]() |
Citaat:
Je hebt gelijk Geen toeval Hier is met zorg over nagedacht
|
|
|
|
#12 |
|
Super Moderator
![]() |
We zagen al eerder dat men een datum geprikt had op 6 mei en hey! laat dat nou de datum zijn waarop Pim Fortuyn werd geliquideerd, maar daar zagen ze maar snel vanaf i.v.m. de verkiezingen dus bedacht men om het op die andere bijzondere datum te doen 'de datum dat Theo van Gogh werd afgeslacht'.
Dit zegt veel, heel veel ook bijvoorbeeld dat men van deze slachtpartij genoten moet hebben destijds. Geert zit in een mand vol gif en wurgslangen zoveel is zeker!
|
|
|
#13 |
|
Super Moderator
![]() |
Reken maar dat deze lieden gehoopt hadden dat Geert hetzelfde was overkomen als Pim Fortuyn of Theo van Gogh alles spreek ervoor gezien de sneaky datums van ze.
|