![]() |
|
|||||||
| Registreer | Help | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Kamervragen Wat doet de PVV vandaag in de kamer |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#31 |
|
Super Moderator
![]() |
Overigens komt de gewonnen zaak van maroc.nl precies op het juiste moment.
Verder zal ik de PVV vragen hoe het komt dat rechter a. in Zwolle in een zaak tot een hele andere uitspraak komt dan dan rechter b. in een precies dezelfde zaak in Amsterdam want zover ik altijd begrepen heb heeft een rechter zich te schikken naar wat in het wetboek staat en soms kan dat weliswaar voordelig uitpakken maar in feite klopt er natuurlijk al jaren niks van, de rechtspraak is een jungle geworden van 'pure eigen interpretatie' en ook dat moet nu maar eens afgelopen zijn. ook op dit gebied denk ik de PVV te kunnen prikkelen om hier in actie te ondernemen. Ik wijs daarmee met name naar kindermisbruik waarbij de ene rechter een slappe straf oplegt terwijl de andere wel straft volgens het wetboek.
|
|
|
#32 |
|
Ere forumlid
![]() |
En los daarvan komt er in oktober natuurlijk nog een proces. Het politieke shariaschertsproces van de eeuw. Het gaat om Nederland. Het gaat om vrijheid en democratie. Het vuurtje brandt al. Nu gaat het erom dat wij de onuitputbare bron van olie op het vuur zullen zijn. Want de olie moet op het vuur!
Islam? Geen denken aan!"Change You Won't Regret" (Tribute to Gov. Sarah Palin) (duur: 3 minuten en 1 seconde) ![]() ![]() Sarah Palin at Glenn Beck 8 28 speech at Restoring Honor Rally Lincoln Memorial (duur: 5 minuten en 14 seconden) Sarah Palin hekelt moskee Ground Zero Pamela Geller en de waarheid over Gaza (duur: 13 minuten en 53 seconden) |
|
|
|