![]() |
|
|||||||
| Registreer | Help | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Israël Politiek en Nieuws uit de beste democratie ter wereld |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
Ere forumlid
![]() |
GAZA-STAD - De radicaalislamitische Hamasbeweging heeft woensdag nieuwe regels voor lingeriewinkels in Gaza afgekondigd om de algemene moraal veilig te stellen. Winkels mogen geen paskamers of getinte ramen meer hebben en de paspoppen in de etalage moeten netjes gekleed zijn.
Twee weken geleden kondigde Hamas al een verbod af voor vrouwen om in het openbaar waterpijp te roken. Ondanks de maatregelen ontkent Hamas islamitische wetgeving, de sharia, in te willen voeren in Gaza. Vorig jaar werd vrouwen onder meer verboden op motoren te rijden en mannen mogen sindsdien niet meer in schoonheidssalons voor vrouwen werken. De Telegraaf
Islam? Geen denken aan!"Change You Won't Regret" (Tribute to Gov. Sarah Palin) (duur: 3 minuten en 1 seconde) ![]() ![]() Sarah Palin at Glenn Beck 8 28 speech at Restoring Honor Rally Lincoln Memorial (duur: 5 minuten en 14 seconden) Sarah Palin hekelt moskee Ground Zero Pamela Geller en de waarheid over Gaza (duur: 13 minuten en 53 seconden) Laatst gewijzigd door King George : 29 juli 2010 om 20:30. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Moderator
![]() |
Victor dat is in feite al het geval ik heb onlangs nog wat filmpjes gepost hier die dat ook onderbouwen.
|
|
|
#4 |
|
Ere forumlid
![]() |
Geef maar even een verzameling van linkjes. Altijd makkelijk de schellen wat versneld van de ogen te laten vallen. Want oogkleppen gaan niet bij iedereen even makkelijk af; Bij sommigen moet je ze amputeren!
Islam? Geen denken aan!"Change You Won't Regret" (Tribute to Gov. Sarah Palin) (duur: 3 minuten en 1 seconde) ![]() ![]() Sarah Palin at Glenn Beck 8 28 speech at Restoring Honor Rally Lincoln Memorial (duur: 5 minuten en 14 seconden) Sarah Palin hekelt moskee Ground Zero Pamela Geller en de waarheid over Gaza (duur: 13 minuten en 53 seconden) |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
Citaat:
![]() We wachten rustig die links van Paul af, want ik heb geen idee waar ze te zoeken. |
|
|
|
|
#6 |
|
Super Moderator
![]() |
Pfffff daar zeg je me wat ik zal eens kijken
|